Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šilerová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:02Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41334
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v hotelu Horal. Cílem práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit úroveň stávajících služeb. V teoretické části práce je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, hotelnictví, hotelové služby a analytické metody, jež jsou použité v práci. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku hotelu Horal včetně jeho služeb, analýzu obsazenosti a analýzu konkurence. Pomocí sestaveného dotazníku je zjištěna míra spokojenosti hostů se stávajícími službami. Závěry této části jsou shrnuty v rámci SWOT analýzy. Na základě praktické části je vytvořena projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení. |
|
dc.format |
136 s. (232 355 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
hotelnictví
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
hotel industry
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.title |
Kvalita poskytovaných služeb v hotelu Horal |
|
dc.title.alternative |
Quality of Services Provided by the Hotel Horal |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with a topic of quality of services provided by the hotel Horal. The aim of my work is to carry out a detailed analysis and evaluate the level of current services. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as tourism, tourism marketing, service, hotel industry, hotel services and analytic methods that are used in the thesis. The practical part focuses on the characteristic of hotel Horal including its services, analysis of occupancy and analysis of competition. Using a questionnaire is determined by the extent of customer satisfaction with the current services. The conclusions of this part are summarized in SWOT analysis. Based on the practical part the project part is created. It is dedicated to a specific project solution. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47469
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account