Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Nosálová, Dagmar
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:02Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41326
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o sexismu v reklamách na trhu v České republice. Teoretická část popisuje reklamu a její role v rámci marketingu, problematiku genderu a genderových stereotypů. Práce se věnuje se erotice, sexu a sexismu v reklamě. V praktické části je představená anticena Sexistické prasátečko, kritéria sexistické reklamy a analýza kvantitativního dotazníkového šetření, zaměřená na vybrané reklamy, které byly nominované v Sexistickém prasátečku.
dc.format 97 s., (139 933 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sexismus v reklamě cs
dc.subject gender a stereotypy cs
dc.subject erotika a sex v reklamě cs
dc.subject Sexistické prasátečko cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject sexism in advertising en
dc.subject gender and stereotypes en
dc.subject eroticism and sex in advertising en
dc.subject Sexist Little Pig en
dc.subject emotional appeals en
dc.subject quantitative research en
dc.title Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Erotic and Sexual Motives in Marketing Communications
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with sexism in advertising on the market in the Czech Republic. The theoretical part describes advertising and its role in marketing, gender and gender ste-reotypes issues. Thesis deals with eroticism, sex and sexism in advertising. In the practical part there is introduced an anti-award Sexist Little Pig, criterions of the sexist advertising and an analysis of quantitative questionnaire inquiry, concerned on chosen advertising, that were nominated to Sexist Little Pig.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47457
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
nosálová_2017_dp.pdf 3.608Mb PDF View/Open None
nosálová_2017_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
nosálová_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account