Využití eventu ve fundraisingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití eventu ve fundraisingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Mačková, Tereza
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41323
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím eventu ve fundraisingu. Práce je rozdělena na tři části teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti fundraisingu, veřejných sbírek, event marketingu, marketingových komunikací a analytických metod. V analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, dále pak PEST analýza a analýza konkurence. Poslední část diplomové práce se zabývá zpracováním projektu, jehož součástí je představení společnosti, popis projektu, časový harmonogram projektu a analýza nákladu. Podstatnou část projektové části tvoří návrh komunikační kampaně. Práce je zakončena analýzou rizik a jejich řízením.
dc.format 83 s. (123 155 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Fundraising cs
dc.subject event cs
dc.subject veřejná sbírka cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject analýzy cs
dc.subject Fundraising en
dc.subject event en
dc.subject public collections en
dc.subject marketing communications en
dc.subject analysis en
dc.title Využití eventu ve fundraisingu
dc.title.alternative Application of Event in Fundraising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with the use of event fundraising. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is compiled from the literature review in the field of fundraising, public collections, event marketing, marketing communications and analytical methods. This part is followed by the survey, which is processed in the analytical part together with the PEST analysis and the competiton analysis. The last part of this thesis deals with the processing of the project including the company introduction, project description, project schedule and cost analysis. The substantial part of the practical part constitutes the proposal of the communication strategy. The work is finished by the risk analysis and its management.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47453
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
mačková_2017_dp.pdf 2.804Mb PDF View/Open None
mačková_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
mačková_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account