dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Mačková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41323
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím eventu ve fundraisingu. Práce je rozdělena na tři části teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti fundraisingu, veřejných sbírek, event marketingu, marketingových komunikací a analytických metod. V analytické části je zpracováno dotazníkové šetření, dále pak PEST analýza a analýza konkurence. Poslední část diplomové práce se zabývá zpracováním projektu, jehož součástí je představení společnosti, popis projektu, časový harmonogram projektu a analýza nákladu. Podstatnou část projektové části tvoří návrh komunikační kampaně. Práce je zakončena analýzou rizik a jejich řízením. |
|
dc.format |
83 s. (123 155 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Fundraising
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
veřejná sbírka
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýzy
|
cs |
dc.subject |
Fundraising
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
public collections
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Využití eventu ve fundraisingu |
|
dc.title.alternative |
Application of Event in Fundraising |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with the use of event fundraising. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is compiled from the literature review in the field of fundraising, public collections, event marketing, marketing communications and analytical methods. This part is followed by the survey, which is processed in the analytical part together with the PEST analysis and the competiton analysis. The last part of this thesis deals with the processing of the project including the company introduction, project description, project schedule and cost analysis. The substantial part of the practical part constitutes the proposal of the communication strategy. The work is finished by the risk analysis and its management. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47453
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|