Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Bukovjanová, Martina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:59Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:59Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41305
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace značky Pedro, a to osobního prodeje a podpory prodeje. Jejím smyslem je zhodnotit současné marketingové komunikace a přispět vlastními náměty k jejímu zdokonalení. Práce obsahuje teoretickou část, která se obecně zabývá komunikačním mixem, jeho nástroji a corporate designem. Pozornost je dána také kapitolám věnujícím se marketingovému výzkumu, zejména mystery shoppingu a analýze in-store komunikace. Samostatná kapitola pak pojednává o metodice práce, včetně cíle a účelu práce či výzkumných otázek. V praktické části je rozebrána značka Pedro, její historie, produktové portfolio, konkurence, corporate design i marketingová komunikace. Další kapitoly v praktické části se věnují výsledkům realizovaného výzkumu a zodpovězení výzkumných otázek. V projektové části jsou navrženy změny pro celkovou marketingovou komunikaci, zejména ale pro osobní prodej a podporu prodeje. Navrhované změny jsou popsány včetně časového plánu, rozpočtu i možných omezení a rizik.
dc.format 149 s., přílohy - 42 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka Pedro cs
dc.subject mystery shopping cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject Pedro brand en
dc.subject mystery shopping en
dc.subject in-store communication en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.title Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
dc.title.alternative Selected Tools of Promotional Mix of the Brand Pedro
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is the analysis of selected tools of promotional mix of Pedro brand, particularly personal selling and sales promotion. Its main goal is to critically evaluate current marketing communication and contribute to its improvement with my own suggestions. The thesis contains the theoretical part, which deals generally with promotional mix, its tools and corporate design. Attention is also paid to chapters about marketing research, especially mystery shopping and the analysis of in-store communication. One chapter is dedicated to methodology, including the aim and purpose of the thesis and research questions. In the practical part Pedro brand is examined, including its history, product portfolio, competition, corporate design and marketing communication. Other chapters in the practical part are dedicated to the results of the research and answers to research questions. In the project part changes for the whole marketing communication are suggested, particularly for personal selling and sales promotion. The description of suggested changes includes the time plan, budget and possible restrictions and risks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47427
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
bukovjanová_2017_dp.pdf 11.16Mb PDF View/Open None
bukovjanová_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
bukovjanová_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account