Oděvní značka Deta-il
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štraneková, Mária
|
|
dc.contributor.author |
Fojtíková, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:37Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41134
|
|
dc.description.abstract |
Práce s názvem Deta-il oděvní značka je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá filozofií a identitou značky Deta-il. Zahrnuje její propagaci na trhu, položení reálného základu značky, nastavení strategie a brandingu. Praktická část je věnována výtvarnému zpracování a realizaci finálních návrhů. Jedná se o vytvoření pilotní kolekce pro lokální značku Deta-il návrhářky Ilony Fojtíkové. Modely jsou postavené na zajímavých střizích, detailech v oděvu, doplňcích. Kolekce je inspirovaná snovostí a květomluvou. |
|
dc.format |
s.114 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
autorský
|
cs |
dc.subject |
detail
|
cs |
dc.subject |
květomluva
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
branding brand
|
en |
dc.subject |
author
|
en |
dc.subject |
detail
|
en |
dc.subject |
language of flowers
|
en |
dc.title |
Oděvní značka Deta-il |
|
dc.title.alternative |
Deta-il Fashion Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lapšanská, Dana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis "Delta-il Clothing Brand" is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis deals with the philosophy and identity of Deta-il brand. It contains its market promotion, real establishment of the brand, setting the strategy and branding. The practical part deals with the graphic processing and implementing the final design, which is essential for creating a pilot collection for the local Deta-il brand by designer Ilona Fojtíková. The models are based on interesting cuts, details of garments, accessories. The collection is inspired by surreal images and language of flowers. |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
47199
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account