Rizika zavádění nového výrobku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rizika zavádění nového výrobku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Fantura, Tomáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:37Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:37Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41131
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou zavádění nové služby na trh společností SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V první části jsou vymezeny marketingové pojmy související s příslušnou problematikou zavádění nové služby na trh. Druhá, praktická část, aplikuje teoretické poznatky do praxe a je rozdělena do několika kapitol. Nejdříve je představena společnost SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. a nová služba lokální kryoterapie. Poté je uvedena marketingová strategie a jsou sestaveny komplexní marketingové analýzy. První je uvedena analýza PEST, následuje analýza zákazníků a konkurence, poté práci zakončuje SWOT analýza. Nedílnou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nového výrobku na trh.
dc.format 61 s. (87 595 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject riziko cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject trh cs
dc.subject produkt cs
dc.subject marketing cs
dc.subject risk en
dc.subject competition en
dc.subject customers en
dc.subject market en
dc.subject product en
dc.subject marketing en
dc.title Rizika zavádění nového výrobku
dc.title.alternative The Risks of Introducing a New Product
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dokulil, Jiří
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with introduction of new servis on the market by company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part are defined marketing notions related to the relevant issue of launching a new product on the market. The second part applies theoretical knowledge into practice and is divided into several chapters. Firstly is introduced company SIRNATE LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves, s.r.o. and new service of local cryotherapy. Then a marke-ting strategy is shown and complex marketing analyses are compiled. The first is a PEST analysis followed by customer and competitor analysis, and SWOT analysis finishes the thesis. Integral parts of this thesis are suggestions and recommendations for launching a new product on the market.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process engineering en
dc.identifier.stag 47196
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-12
local.subject lázeňská péče cs
local.subject analýza trhu cs
local.subject pacienti cs
local.subject kryoterapie cs
local.subject spa care en
local.subject market analysis en
local.subject patients en
local.subject cryotherapy en
local.subject Ostrožská Nová Ves (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View Description
fantura_2017_dp.pdf 1.910Mb PDF View/Open None
fantura_2017_op.pdf 179.9Kb PDF View/Open None
fantura_2017_vp.pdf 32.57Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account