Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Křapa, Adam
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:35Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:35Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41110
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je návrh na zefektivnění propagace společnosti Artprofi CZ s.r.o. provádějící dodávku a montáž klimatizací. Po teoretické části, ve které jsou vysvětleny pojmy jako marketingová komunikace, marketingový mix, propagace a propagační kanály, je provedena analýza současného stavu propagace společnosti. Na základě analýzy jsou vytvořeny návrhy na zefektivnění propagace určené k realizaci. Po realizaci všech návrhů jsou analyzovány výsledky a zhodnoceny přínosy navrhovaných změn.
dc.format 71
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject promotion en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.title Návrh na zefektivnění propagace společnosti pro dodávku a montáž klimatizace
dc.title.alternative The Design of an Effective Promotion Campaign for a Company Specialised in the Supply and Installation of Air-Conditioning
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sysel, Martin
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to streamline the promotion of Artprofi CZ s.r.o. which supplies and installs air-conditioning. After the theoretical part explaining concepts such as marketing communication, marketing mix, promotion and promotion channels, an analysis of the current status of the company's promotion is made. Based on the analysis, proposals are made to streamline the promotion to be implemented. Following the implementation of all proposals, the results are analyzed and the benefits of the proposed changes evaluated.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 47155
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-23
local.subject propagace cs
local.subject marketingový mix cs
local.subject klimatizační technika cs
local.subject promotion en
local.subject marketing mix en
local.subject air condition technology en


Files in this item

Files Size Format View Description
křapa_2017_dp.pdf 5.241Mb PDF View/Open None
křapa_2017_op.pdf 226.2Kb PDF View/Open None
křapa_2017_vp.pdf 219.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account