Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Rašťák, Jiří
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:09Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40351
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy GetMore s.r.o. V této části prá-ce bylo využito zejména kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marke-tingové komunikace firmě GetMore s.r.o.
dc.format 87 s. (129 429 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Porter´s model of five forces en
dc.subject Advertisement en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.title Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Using of Selected Marketing Communication Tools for Raise of GetMore s.r.o. Company Awareness
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Frydrych, Oldřich
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of use of marketing communication to raise awareness about the GetMore company. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the areas of marketing communication and formulation of the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of marketing communication of the GetMore company. This part of the bachelor thesis used quantitative research, supported by using the questionnaire. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communica-tion of the company are also part of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45961
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
rašťák_2017_dp.pdf 3.919Mb PDF View/Open None
rašťák_2017_op.pdf 849.4Kb PDF View/Open None
rašťák_2017_vp.docx 27.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account