Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juřičková, Eva
dc.contributor.author Kolaříková, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:08Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40339
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt výrobkové inovace pro společnost Fatra Napa-jedla a.s.. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části di-plomové práce je zpracována literární rešerše z české i zahraniční odborné literatury týkající se problematiky inovací, inovačního procesu, hodnocení inovací a analýzy podnikatelského prostředí. Praktická část diplomové práce se dělí na část analytickou a projektovou. V analytické části je představena společnost Fatra a.s. a provedena analýza podnikatelského prostředí, výrobkového portfolia a konkurenceschopnosti společnosti. Na základě pro-vedených analýz je zpracován komplexní projekt navržené výrobkové inovace včetně ná-kladové a rizikové analýzy a zhodnocení ekonomické efektivnosti inovačního projektu.
dc.format 126 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inovace cs
dc.subject inovační projekt cs
dc.subject výrobková inovace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject trh podlahovin cs
dc.subject innovation en
dc.subject innovative design en
dc.subject product innovation en
dc.subject competitiveness en
dc.subject market flooring en
dc.title Projekt výrobkové inovace ve vybraném podniku
dc.title.alternative The Project of Product Innovation in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Novák, Petr
dc.date.accepted 2017-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create product innovation for the Fatra Napajedla Inc. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part processes literature review of Czech and foreign literature sources related to the field of innovation, innovation score, innovation process, evaluation and analysis of the business environment. The practi-cal part is divided into analytical part and the project. Analytical part is made by the com-pany introduction followed by analysis of company's environment, product portfolio and company's competitiveness. Based on the analysis the complex project was processed with the suggestion of product innovation including costs and risk analysis and also evaluation of the economic efficiency of the innovative project.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45948
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kolaříková_2017_dp.pdf 4.965Mb PDF View/Open None
kolaříková_2017_op.docx 30.92Kb Unknown View/Open None
kolaříková_2017_vp.pdf 383.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account