Analýza spokojenosti zákazníků prodejny Zdravá výživa Pro sebe v Uničově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků prodejny Zdravá výživa Pro sebe v Uničově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Javorková, Lada
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40335
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníků prodejny se zdravou výživou. Cílem je zhodnotit aktuální stav spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření pro zlepšení. Práce byla rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnula základní teoretické poznatky týkající se problematiky spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a marketingového průzkumu. Praktická část byla zpracována na základě teoretické rešerše. Zvolený problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření. Data byla zpracována do grafů a tabulek, aby mohla být dále analyzována. Na základě této analýzy bylo v práci navrženo řešení, které umožňuje zlepšit aktuální situaci. Přínosem této práce je zpětná vazba od zákazníků prodejny, na jejímž základě se majitel může dále rozhodnout, co je potřeba zlepšit pro zvýšení jejich spokojenosti.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject zdravá výživa cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject healthy shop en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků prodejny Zdravá výživa Pro sebe v Uničově
dc.title.alternative Customer Satisfaction Analysis of the Health Food Shop Pro sebe in Uničov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Klimeš, Libor
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis is focused on the customer satisfaction with the health food shop. The aim is to evaluate current state of customer satisfaction and to suggest measures for improvement. The thesis was divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarized basic theoretical knowledge on customer satisfaction, customer relationship management and marketing research. The practical part was based on the theoretical research. The problem was solved using a questionnaire survey. The data were put into charts and tables to be further analysed. A solution has been proposed to improve the current situation based on this analysis. The feedback from the shop's customers was a benefit of this thesis. The owner can further decide what needs to be improved to increase the customer satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45941
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
javorková_2017_dp.pdf 3.158Mb PDF View/Open None
javorková_2017_op.pdf 1.000Mb PDF View/Open None
javorková_2017_vp.docx 22.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account