dc.contributor.advisor |
Juřičková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Šipkovská, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:03Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:03Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40302
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce popisuje projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblastí marketingu služeb, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace, marketingové-ho komunikačního mixu, použitých analytických metod projektu a marketingového řízení služeb. V praktické části je popsána charakteristika společnosti a za použití analytických metod je vypracována situační analýza společnosti. Výsledky analýz jsou podkladem pro popis zavedení projektu rozšíření poskytovaných služeb a pro popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je dále podroben nákladové analýze. |
|
dc.format |
121 s. (168 082 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový ko-munikační mix
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
Model GE
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
services marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing commu-nication mix
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
G. E. multi factoral analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Language Services Extension Project in PRIMA School, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis describes the project for an improvement of language services offered by PRIMA School, s.r.o. The theoretical part includes findings from services marketing, services marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, used analytical project methods and marketing management of services. The practical part is concerned with the characteristics of the company and using analytical methods a situation analysis has been carried out. The analyses findings serve as a basis for a description of the project to expand services offered and a description of a marketing communication mix. In addition, cost and risk analyses have been performed on the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45888
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|