Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juřičková, Eva
dc.contributor.author Šipkovská, Dana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:03Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:03Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40302
dc.description.abstract Tato diplomová práce popisuje projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblastí marketingu služeb, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace, marketingové-ho komunikačního mixu, použitých analytických metod projektu a marketingového řízení služeb. V praktické části je popsána charakteristika společnosti a za použití analytických metod je vypracována situační analýza společnosti. Výsledky analýz jsou podkladem pro popis zavedení projektu rozšíření poskytovaných služeb a pro popis marketingového komunikačního mixu. Projekt je dále podroben nákladové analýze.
dc.format 121 s. (168 082 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový ko-munikační mix cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject Model GE cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject services marketing en
dc.subject services marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing commu-nication mix en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject G. E. multi factoral analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.
dc.title.alternative Language Services Extension Project in PRIMA School, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated This diploma thesis describes the project for an improvement of language services offered by PRIMA School, s.r.o. The theoretical part includes findings from services marketing, services marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, used analytical project methods and marketing management of services. The practical part is concerned with the characteristics of the company and using analytical methods a situation analysis has been carried out. The analyses findings serve as a basis for a description of the project to expand services offered and a description of a marketing communication mix. In addition, cost and risk analyses have been performed on the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45888
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
šipkovská_2017_dp.pdf 5.333Mb PDF View/Open None
šipkovská_2017_op.docx 24.33Kb Unknown View/Open None
šipkovská_2017_vp.pdf 394.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account