Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Holíková, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:53Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:53Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40213
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit projekt využití on-line komunikace pro internetový obchod dobes.eu. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na on-line komunikaci a nákupní chování na internetu. V praktické části je analyzován současný stav internetového obchodu a využití nástrojů on-line marketingu. Následně je na základě provedených analýz navržen projekt využití on-line komunikace a nástrojů vedoucí ke zvýšení návštěvnosti internetového obchodu a s tím spojeného zvýšení tržeb. V poslední částí je tento projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
dc.format 99 s. (134 942 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject internet cs
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject E-shop en
dc.subject PPC Ads en
dc.subject Search Engine Optimalization en
dc.subject Internet en
dc.title Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Use On-line Marketing in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Maňásek, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of thesis is to create a project which deals with on-line communication for e-shop dobes.eu. The theoretical part is focused on the promlematic of on-line marketing with an emphasis on on-line shopping behavior. The practical part is consist of analysis of current e-shop status and usage of e-marketing tools. Based on previous analyses there is futher suggeted project. The project purpose is to increase popularity of e-shop and to increase rate of succesfully finished orders. In the last part of this work is time, cost and risk analysis of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45753
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
holíková_2017_dp.pdf 3.506Mb PDF View/Open None
holíková_2017_op.docx 28.57Kb Unknown View/Open None
holíková_2017_vp.docx 24.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account