Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hanáková, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:53Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:53Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40212
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení ve společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o., a navrhnout opatření ke zvýšení úrovně marketingového řízení. Teoretická část práce se věnuje informacím týkajících se problematiky marketingového řízení, komunikace, konkurence, marketingu služeb a cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzami marketingového řízení společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o. se zaměřením na marketingový mix služeb. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt zvýšení úrovně marketingového řízení. Navrhnutá opatření jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 117 s. (171 921)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing communication en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.
dc.title.alternative The Project of Marketing Management Improvement in HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Rajnoch, Tomáš
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this master´s thesis is to evaluate current state of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. and propose measures to increase the level of marketing management. The theoretical part focuses on information concerning the issue of marketing management, communication, competition, marketing services and tourism. The practical part deals with analysis of marketing management in company HARMONY MEDICAL & WELLNESS, Ltd. with a focus on service marketing mix. Based on the results of the analyzes is developed a project to increase the level of marketing management. The proposed measures are subject to the time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45752
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
hanáková_2017_dp.pdf 5.311Mb PDF View/Open None
hanáková_2017_op.pdf 267.0Kb PDF View/Open None
hanáková_2017_vp.docx 24.27Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account