Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Dlabajová, Veronika
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:47Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:47Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40167
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY. Práce byla rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje literární rešerši vztahující se k tvorbě marketingového plánu. V praktické části byla provedena situační analýza, jejíž výsledky sloužily jako podklad pro sestavení marketingového plánu. V práci byly navrženy jednotlivé akční programy vedoucí ke splnění stanovených cílů. V závěru byl projekt podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
dc.format 119 s., 7 s. příloh (190 378)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject farmářská potravina cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject situation analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject farm food en
dc.title Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY
dc.title.alternative The Project of the Marketing Plan of Regionální farmářské potraviny Z DĚDINY
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Anthová, Michaela
dc.date.accepted 2017-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to suggest a project of the marketing plan of Regionalní farmářské potraviny Z DĚDINY. The thesis was divided into two parts. The theoretical part includes a literature search related to the formation of marketing plan. In the practical part was implemented the situation analysis, whose results be used as a basis for the marketing plan. In this thesis were proposed several of action programs to meet set targets. In the end, the project was subjected to a risk, time and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45699
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
dlabajová_2017_dp.pdf 4.094Mb PDF View/Open None
dlabajová_2017_op.pdf 104.5Kb PDF View/Open None
dlabajová_2017_vp.docx 23.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account