Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydrová, Janka
dc.contributor.author Krzyžánková, Barbora
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:44Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:44Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40137
dc.description.abstract Cílem této práce je tvorba projektu marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. V rámci řešení bylo využito výsledků získaných z dotazníkového průzkumu, analýzy současného stavu marketingové komunikace, GE matice a SWOT analýzy. Na základě zjištěných údajů byl navržen komunikační mix, jehož cílovou skupinou byli studenti a zaměstnanci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Hlavním přínosem navrhovaného komunikačního mixu by mělo být zvýšení povědomí o Univerzitní mateřské škole Qočna u cílové skupiny a posílení image školy. V závěru byl projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 108
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject univerzitní mateřská škola cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing školy cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject university nursery school en
dc.subject services marketing en
dc.subject education marketing en
dc.title Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
dc.title.alternative Marketing Communication Project of Qočna University Nursery
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Knápková, Adriana
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is the creation of the marketing communication of Qočna University nursery school. In readiness of a solution, the results acquired from the questionnaire survey, the analysis of the marketing communication contemporary status, GE matrix and SWOT analysis were used. Based on discovered figures, the communication mix was designed whose target audience were students and employees of Tomas Bata University in Zlín. The main asset of designed communication mix should be the increase of knowledge about the Qočna University nursery school in the target audience as well as strengthening of the school image. In conclusion, the project was put under the expense, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45661
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
krzyžánková_2017_dp.pdf 5.709Mb PDF View/Open None
krzyžánková_2017_op.docx 24.61Kb Unknown View/Open None
krzyžánková_2017_vp.docx 29.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account