Marketingová strategie značky Euronics

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie značky Euronics

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Raclavská, Tereza
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40117
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo navržení zlepšení marketingové strategie značky Euronics. Nejdříve byly zpracovány teoretické prameny. Teoretická východiska byla následně použita k rozboru současné marketingové strategie, komunikační taktiky a komunikačního mixu značky Euronics. Ke sběru dat pro praktickou část byl použit marketingový výzkum vypracovaný pro značku Euronics a rozhovory s focus group. Pro vyhodnocení dat byly pou-žity metody benchmarking, IFE, EFE matice a následně SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy byl navržen marketingový budget pro značku Euronics na rok 2017. Dále byly doporučeny marketingové cíle, které by si značka měla stanovit pro marketingovou strategii v krátkodobém a dlouhodobém horizontu do roku 2022. Následně byly navrženy kroky, kterými značka těchto cílů může dosáhnout.
dc.format 115 s. ( 188 028 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject taktika značky cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject brand tactic en
dc.subject project en
dc.title Marketingová strategie značky Euronics
dc.title.alternative The Marketing Strategy for Euronics Trade Mark
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Durďáková, Jana
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The thesis goal is to design Euronics brand marketing strategy improvements. First, theoretical sources have been processed. Final theoretical solutions were used to analyze the Euronics brand current marketing strategy, communications and tactics with communication mix. Marketing research made and focus group interviews for Euronics brand was used for data collecting in practical part. Benchmarking, IFE, EFE matrix and subsequently SWOT analysis methods was used for data analyzing and evaluation. Based on results of mentioned methods thesis designed the marketing budget for fiscal year 2017. They were established marketing objectives and goals which are recommended for Euronics brand implementation in marketing strategy during short term and long term horizon till fiscal year 2022. Last but not least were proposed steps which are used to achieve defined goals.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45638
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
raclavská_2017_dp.pdf 3.159Mb PDF View/Open None
raclavská_2017_op.docx 25.51Kb Unknown View/Open None
raclavská_2017_vp.docx 24.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account