[NEOBHÁJENO] Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukešová, Michaela
dc.contributor.author Kráĺová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:41Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40113
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání žáků s poruchami chování ve školách a školních družinách. Teoretická část je věnována charakteristice kompetenci sociálního pedagoga, seznamuje s jednotlivými poruchami chování a edukaci žáků a představuje arteterapii jako jednu z možných metod práce s takovým žákem. Praktická část popisuje působení arteterapie na žáka s poruchami chování a průběh jednotlivých setkání
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject ADHD cs
dc.subject arteterapie cs
dc.subject social pedagogic en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject behavioral disorders en
dc.subject ADHD en
dc.subject art therapy en
dc.title [NEOBHÁJENO] Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Art Therapy Techniques Incorporated in Education for Children with Behavioral Disorders
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2017-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the incorporation of arteterapeutical techniques into the teaching of pupils with behavioral disorders in schools and school complexes. The theoretical part is devoted to the characteristics of the competence of the social pedagogue, it introduces the individual behavioral disorders and the education of pupils and represents art therapy as one of the possible methods of working with such a pupil. The practical part describes the practice of artetherapy on the pupil with behavioral disorders and the course of individual meetings.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45631
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2017-04-26
local.subject problémové děti cs
local.subject problem children en


Files in this item

Files Size Format View Description
kráĺová_2017_dp.pdf 3.933Mb PDF View/Open None
kráĺová_2017_op.docx 16.32Kb Unknown View/Open None
kráĺová_2017_vp.docx 16.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account