[NEOBHÁJENO] Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí
Author: Gajdošík, Vladimír
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Prodej kvalitních potravin od regionálních zemědělců a pěstitelů není v dnešní době jednoduchou záležitostí. Je to dáno jak přísnou legislativou, tak neznalostí či nezájmem o tuto problematiku ze strany zákazníků. Tato práce je zaměřena na zefektivnění prodeje produktů firmy Dary kraje, aby mohla do budoucna navázat užší spolupráci s dodavateli a samozřejmě přímější komunikaci se zákazníky. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na internet. Analytická část zkoumá faktory ovlivňující chod firmy Dary kraje. Projektová část je pak následně věnována nalezení konkrétního technického řešení automatizace prodeje a zavedení e-shopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40106
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: F 45620


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
gajdošík_2017_dp.pdf 2.786Mb PDF View/Open None
gajdošík_2017_op.docx 24.16Kb Unknown View/Open None
gajdošík_2017_vp.docx 24.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account