Marketingová strategie Moravskoslezského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie Moravskoslezského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Churá, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:04:26Z
dc.date.available 2017-04-18T23:00:26Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3978
dc.description.abstract Diplomová práce podrobuje analýze současný stav marketingové komunikace Moravskoslezského kraje. Práce je zaměřená na definování pojmů a popsání procesů komunikace, ale také role médií v tomto procesu a jejich působení na zkreslení reality. Cílem ovšem není jen popsání procesu komunikace, jeho specifičnost a úskalí, ale také analýza stávajících metod, forem a prostředků komunikace Moravskoslezského kraje s veřejností. Analýza je zaměřena na zmapování tvorby a možnosti změny značky regionu. Výsledkem je návrh nejefektivnější marketingové strategie Moravskoslezského kraje pro jednu z cílových skupin, kterými jsou podnikatelé a investoři. cs
dc.format 89 s ., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5114142 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2017
dc.subject kraj cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject region en
dc.subject brand en
dc.subject marketing communication en
dc.subject media en
dc.title Marketingová strategie Moravskoslezského kraje cs
dc.title.alternative Marketing strategy of the Moravian-Silesian Region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated Master thesis analyses current situation of the marketing communications of the Mora-vian-Silesian Region. This thesis is considered to define conception and describe process of communications and not least to present role of media and their impact to image distortion. However, there are more objectives to be achieved here - not only a description of a com-munication process, its specific features and difficulties, but also an analysis of existing methods and means of communication of the Moravian-Silesian Region to the public. The analysis is focused on a desciption of creation and possible changes of the brand of the region. The thesis results in a suggestion of the most efficient marketing strategy of the Moravian-Silesian Region to one of target groups - entrepreneurs and investors. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4940
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
churá_2007_dp.pdfBlocked 4.877Mb PDF View/Open
churá_2007_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
churá_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account