Komunikační plán hotelu XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán hotelu XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Pytlová, Simona
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:29Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:29Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39548
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro hotel XY. V úvodu jsou nastíněny základní teoretické informace, nezbytné pro porozumění daného tématu. V prak-tické části jsou na základě těchto informací, nejprve provedeny základní analýzy ve formě PEST analýzy, SWOT analýzy a analýzy konkurence a zákazníků. Kromě výše uvedených analýz praktická část obsahuje základní charakteristiku hotelu a analýzu současné marketingové komunikace. Hlavní částí práce je návrh komunikačního plánu, komunikačních nástrojů, časový harmonogram, finanční rozpočet a měření výsledků.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Communication Plan en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject PEST Analysis en
dc.title Komunikační plán hotelu XY
dc.title.alternative Communication Plan for Hotel XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to propose a communication plan for hotel XY. The in-troduction consists of the basic theoretical information, necessary for the understanding of the topic. The practical part consists of the basic analysis, PEST and SWOT and the analy-sis of competitors and customers. In addition, the practical part contains the basic characteristics of the hotel and the current marketing communication. The main part of the thesis is the proposal of a communication plan, communication tools, time schedules, financial budget and measurement of results.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44492
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pytlová_2017_dp.pdf 1.865Mb PDF View/Open None
pytlová_2017_op.pdf 280.3Kb PDF View/Open None
pytlová_2017_vp.pdf 209.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account