[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Cvičková, Karolína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:25Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:25Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39517
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti mmcité a.s., která navrhuje a produkuje městský mobiliář od roku 1994. Cílem teoretické části ba-kalářské práce bylo zpracovat teoretické podklady pojednávající o marketingové komuni-kace a také stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v mmcité včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumy, součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která společnosti mmcité pomohou ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
dc.format 80 s. (124 325 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject městský mobiliář cs
dc.subject B2B cs
dc.subject design cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Urban Furniture en
dc.subject Business to Business en
dc.subject Design en
dc.title [NEOBHÁJENO] Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a.s.
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Marketing Communication Analysis of mmcité, a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor´s thesis focuses on the marketing communication analysis of mmcité, a. s., which designs and produces urban furniture since 1994. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was processing the theoretical backround for the practical part. The purpose of the practical part was the analysis of the current state of the marketing commu-nication of mmcité and also the evaluation of the results of the analysis. Both qualitative and quantitative methods were used for this bachelor thesis. Part of the bachelor thesis are also recommendations that would improve the current state of marketing communication.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43198
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
cvičková_2017_dp.pdf 2.338Mb PDF View/Open None
cvičková_2017_op.docx 23.03Kb Unknown View/Open None
cvičková_2017_vp.docx 22.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account