Věrnostní program vybrané značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Věrnostní program vybrané značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Valvodová, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:34Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39359
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem oděvní společnosti Cama?eu. Cílem je zjistit spokojenost jeho členek s funkcemi, které nabízí, porovnat jej s programy konkurenčních subjektů a nalézt doporučení, na základě kterého by mohlo dojít k zefektivnění programu a zvýšení spokojenosti jeho členek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická definuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, spokojenosti zákazníka a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma Cama?eu, provedena komparace funkcí a komunikace věrnostních programů společností Orsay a Reserved a vyhodnocen dotazník zjišťující spokojenost členek klubu Cama?eu. Na základě analýzy a zjištěných dat jsou vyvozeny doporučení a závěry.
dc.format 99 s. (88 496 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject věrnostní programy cs
dc.subject Cama?eu cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject loyalty programmes en
dc.subject Cama?eu en
dc.subject marketing communications en
dc.subject sales promotion en
dc.subject loyalty en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Věrnostní program vybrané značky
dc.title.alternative The Loyalty Program of the Selected Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the Cama?eu clothing company loyalty programme. The goal is to find out the satisfaction of Cama?eu club members with the features the programme offers, compare it with the programmes of competitors and find recommendations on the basis of which the programme could be more effective and its members more satisfied. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communications, loyalty programmes, customer satisfaction and marketing research. The practical part focuses on the introduction of the Cama?eu clothing company, the comparison of features and communications of Orsay and Reserved clothing companies loyalty programmes, and the questionnaire evaluation of the Cama?eu club members' satisfaction. On the basis of the analysis and data, conclusions and recommendations are drawn.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44361
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
valvodová_2016_dp.pdf 3.735Mb PDF View/Open None
valvodová_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
valvodová_2016_vp.doc 499.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account