Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic
Author: Bartková, Jana
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zefektivnění eventu s názvem Koncert bez hranic, který pořádá spolek AlternativaPro. Teoretická část definuje základní pojmy, jako jsou marketing služeb, popisuje proces marketingového řízení a tvorby strategií. Analytická část obsahuje analýzu a vyhodnocení současných marketingových aktivit festivalu a situační analýzu. Na základě těchto analýz je vytvořen návrh na zlepšení marketingového řízení a marketingové komunikace pro následující ročník festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39345
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 38744


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bartková_2016_dp.pdf 3.795Mb PDF View/Open None
bartková_2016_op.docx 29.77Kb Unknown View/Open None
bartková_2016_vp.docx 51.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account