Komunikační plán společnosti Primaroute

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán společnosti Primaroute

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nožička, Josef
dc.contributor.author Křápková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:23Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39248
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování komunikačního plánu pro cestovní kancelář Primaroute pro rok 2017. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se převážně marketingových komunikací. Je zde popsáno, jaká média lze využít k propagaci firmy. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe a je zde zpracován komunikační plán, jehož nedílnou součástí jsou i analýzy PEST a SWOT.
dc.format 64 s. (95 658 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Komunikační plán společnosti Primaroute
dc.title.alternative Communication Plan of the Company Primaroute
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the development of a communication plan for a travel agency Primaroute for the year 2017. The theoretical part explains the basic concepts relating largely to marketing communications. It describes which media can be used to promote the company. The practical part applies theoretical knowledge into practise and there is processed a communication plan, with an integral parts PEST and SWOT analysis.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44548
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
křápková_2016_dp.pdf 1.427Mb PDF View/Open None
křápková_2016_op.pdf 702.7Kb PDF View/Open None
křápková_2016_vp.pdf 547.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account