Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozmíková, Petra
dc.contributor.author Kutalová, Alice
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:22Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:22Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39237
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v hotelovém objektu. V práci budou rozebrány jednotlivé položky komunikačního mixu společnosti B A L T A C I a.s., tzn. reklama, podpora prodeje, přímý marketing, styk s veřejností, osobní prodej a sponzorství. Nejdříve se bude rozebírat teoretická část marketingové komunikace a jednotlivých položek komunikačního mixu, poté jejich praktická část aplikovaná na společnost Baltaci. Po nastínění komunikačního mixu bude práce zkoumat jeho možné nedostatky, ke kterým budou přidané návrhy na jeho vylepšení. Další část bude zaměřena na SWOT analýzu společnosti. V poslední části budou navrhnuty různé reklamní kampaně, které by pro společnost mohly být užitečné. Předpokládaným závěrem této práce je podrobný rozbor komunikačního mixu společnosti, návrhy na jeho vylepšení a návrhy reklamních kampaní.
dc.format 59 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject návrhy cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject Marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject suggestions en
dc.subject promotional campaign en
dc.title Analýza komunikačního mixu v hotelovém objektu
dc.title.alternative The Analysis of Communication Mix in a Hotel Object
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on analysis of communication mix in hotel complex. In this work will be analyse each part of communication mix of company B A L T A C I a.s., it means advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, personal selling and sponsorship. First of all thesis will describe theoretical part of marketing communications, than practical part applied on company Baltaci. After analyzing company´s communication mix thesis will explore possible drawbacks of company´s communication mix. To this drawbacks will be added suggestions for its improvement. Next part will be focused on SWOT analysis of company. In the last part will be suggested promotional campaigns, which can be useful for company. Presumed conclusion of this thesis is full analysis of company´s communication mix, suggestions for its improvement and suggestions for promotional campaigns.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44536
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
kutalová_2016_dp.pdf 1.102Mb PDF View/Open None
kutalová_2016_op.pdf 646.6Kb PDF View/Open None
kutalová_2016_vp.pdf 603.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account