Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pernický, Jiří
dc.contributor.author Horonyová, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39230
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je sestavení návrhu reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro konkrétní firmu ABC. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketing a jsou v ní rozebrána specifika marketingu ve službách, speciálně v oblasti zdravotnictví. Dále je pak zkoumána problematika moderních trendů marketingové komunikace se zaměřením na guerilla marketing včetně popisu podrobných postupů pro vytvoření guerillové kampaně. Teoretické poznatky jsou následně využity v praktické části, ve které jsou zpracovány analýzy nezbytné pro vytvoření plánu guerillové kampaně. Výsledkem praktické části je podrobný návrh guerillové kampaně včetně grafických návrhů a vyčíslení nákladů na její realizaci.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject target group en
dc.title Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
dc.title.alternative Proposal of Advertising Campaign for the Company ABC Focused on Guerilla Marketing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is centred around designing a guerilla marketing based advertising campaign for a particular company ABC. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses primarily on the explanation of the term and main concepts of marketing, and it further discusses marketing specifics in services, especially in health care. Special attention is dedicated to the description of guerilla marketing communications, including the description of elaborate procedures specific for guerrilla campaigns. The aforementioned theoretical knowledge forms foundations for the practical part, which in its first stage processes an analysis necessary for creating a guerrilla campaign plan and in the second stage results in the detailed design of the campaign including graphic designs as well as calculated implementation costs.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44529
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
horonyová_2016_dp.pdf 2.476Mb PDF View/Open None
horonyová_2016_op.pdf 634.1Kb PDF View/Open None
horonyová_2016_vp.pdf 598.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account