Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vavrušová, Anna
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39217
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tématu zlepšení corporate identity ve společnosti Printo spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je věnována poznatkům získaných z odborné literatury, které se zabývají problematikou corporate identity a jejích jednotlivých složek. V další části práce je provedena analýza stávajícího stavu corporate identity společnosti, focus group rozhovor s obchodníky společnosti a shrnující SWOT analýza. Získané poznatky jsou podkladem k vytvoření projektu, který obsahuje několik návrhů opatření v oblasti firemní filozofie, jednotného vizuálního stylu, firemní komunikace, produktu a firemní kultury. Cílem navrhovaných opatření je zlepšit současný stav corporate identity společnosti.
dc.format 101
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní identita cs
dc.subject Focus Group cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject jednotný vizuální styl cs
dc.subject firemní produkt firemní komunikace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní filozofie cs
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Focus Group en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Corporate Design en
dc.subject Corporate Product en
dc.subject Corporate Communication en
dc.subject Corporate Culture en
dc.subject Corporate Philosophy en
dc.title Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy
dc.title.alternative The Corporate Identity of a Printing Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on topic of improving Corporate identity in the company Printo spol. s r. o. The work is divided into three parts theoretical, analytical and project. The theoretical part is dedicated to exploration of the specialised literature concerning the topic of corporate identity. The second part contains analysis of current corporate identity in the company, Focus group discussion with sales people of the company and summarising SWOT analysis. The obtained findings were used as a base to create the project of improvement corporate identity, which is the third part of the work. The project contains suggestions in areas of corporate philosophy, design, communication, product and culture as well. The goal of these suggestions is to improve current corporate identity of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44514
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vavrušová_2016_dp.pdf 5.904Mb PDF View/Open None
vavrušová_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
vavrušová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account