Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Mosinger, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:19Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39203
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingem služeb a službami v marketingu v oblasti cestovního ruchu. Jejím cílem je zmapovat a zhodnotit současnou nabídku marketingových služeb nabízených agenturami poskytovatelům ubytovacích kapacit a porovnat ji s jejich potřebami. Na základě provedené sekundární analýzy popsat vybranou oblast Šumavy a pomocí metod primárního kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu zjistit, nakolik se nabídky agentur a potřeby poskytovatelů ubytovacích kapacit prolínají. Následně navrhnout možnosti zlepšení vzájemné spolupráce a doporučit konkrétní změny, které by mohly být provedeny. Diplomová práce také uvádí příklad konkrétního ubytovacího zařízení, které využívalo marketingových služeb specializovaných agentur, posléze je vypovědělo a nyní si propagaci zajišťuje samostatně. Reálný příklad je porovnán s výsledky provedených výzkumů a odpověďmi na stanovené výzkumné otázky. Práce je dělena na části teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část obsahuje definice pojmů, vymezení specifik oblasti marketingu služeb ve vztahu k cestovnímu ruchu, popisuje výzkumné metody, způsoby zpracování a analýzy zjištěných dat na základě řady různých literárních zdrojů. Praktická část je věnována popisu zkoumané oblasti, způsobu získání dat, jejich vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek. V projektové části jsou zjištěné výsledky porovnány s případem konkrétního ubytovacího zařízení, které od služeb zajišťovaných agenturami přešlo k zajišťování marketingových aktivit vlastními silami.
dc.format 86 s. (114 080 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject služby v marketingu cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject sekundární analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing services en
dc.subject services in marketing en
dc.subject tourist industry en
dc.subject tourism en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.subject secondary analysis en
dc.title Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur
dc.title.alternative The Marketing of Tourism Services - Accommodation Providers Needs and Agencies Offer
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis deals with topic of marketing services and services in marketing in the field of tourism. Its goal is to monitor and evaluate the current range of marketing services offered by agencies to providers of accommodation and compare it with their needs. On the basis of secondary analysis, describe the selected area of Šumava and using methods of primary qualitative and quantitative marketing research to determine how much the bids agencies and providers' needs lodgings intertwined. Then propose options for improving mutual cooperation and recommend specific changes that could be made. Diploma thesis also presents an example of particular accommodation that used specialized marketing services agencies, it is finally gave out, and now provides self promotion. Real example is compared with the results of researches and answers to research questions. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical part contains definitions of terms defining the specifics of the area of marketing services in relation to tourism, describes the research methods, methods of processing and analyzing the collected data based on a variety of literary sources. The practical part is devoted to describing the investigated area, the method of data acquisition, their evaluation and research questions are answered. The project part contains the results compared with the case of particular accommodation that the services provided by agencies switched to marketing activities on their own.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44495
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
mosinger_2016_dp.pdf 5.817Mb PDF View/Open None
mosinger_2016_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
mosinger_2016_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account