Komunikační strategie značky Krušovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Krušovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Coufal, Jiří
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:17Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39180
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Krušovice v rámci partnerství s IIHF mistrovství světa v ledním hokeji 2016. Práce obsahuje několik pilířů, díky kterým byla stanovena doporučení pro další komunikační koncept značky. Práce v prvním pilíři analyzuje vývoj komunikačního konceptu značky. Ve druhém pilíři se zaměřuje na přímou konkurenci v rámci alkoholických pivních nápojů a zároveň na konkurenci, spojenou s mistrovstvím světa v hokeji. Ve třetím pilíři se značka zaměřuje na vhodnost stávajícího komunikačního konceptu vůči cílové skupině a zároveň odhaluje silná a slabá místa ve vnímání značky Krušovice. Na základě zjištěných dat práce dává doporučení pro komunikační strategii při příležitosti mistrovství světa v hokeji 2016, kterým je značka Krušovice partnerem. V posledním pilíři práce obsahuje detailní návrh komunikačního strategie značky.
dc.format 149
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject mistrovství světa v hokeji cs
dc.subject pivo cs
dc.subject alkoholické nápoje cs
dc.subject positioning značky cs
dc.subject komunikační teritoria cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject communication strategy en
dc.subject ice hockey world cup en
dc.subject beer en
dc.subject alcoholic beverages en
dc.subject brand positioning en
dc.subject communication territories en
dc.title Komunikační strategie značky Krušovice
dc.title.alternative Krušovice Brand Communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on communication strategy for Krušovice brand and its sponsorship with IIHF ice hockey world cup 2016. Work is consisting of few main pillars. First one analyze progress of communication concept Krušovice's brand. Another part is focused on direct competition and non-competition brands in terms of product, but with similar partnership with sport event. Third pillar is dedicated to appropriateness of current Krušovice communication concept towards the target group and identifies strengths and weaknesses in brand perception. Based on the obtained data, work gives recommendations for a communication strategy with Ice Hockey World Cup Championship 2016 partnership. In the last pillar work contains detailed proposal of the communication strategy for the Krušovice brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44470
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
coufal_2016_dp.pdf 6.170Mb PDF View/Open None
coufal_2016_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
coufal_2016_vp.docx 121.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account