Výkonnostní kampaně pro komerční blogy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výkonnostní kampaně pro komerční blogy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Mejsnarová, Anna
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39160
dc.description.abstract Tato diplomová práce zabývá komerčními blogy a způsoby jakými podpořit jejich profitabilitu. Zaměřuje se na zisk podkladů a tvorbu výkonnostních kampaní. V teoretické části práce vymezuje pojmy ze světa internetového marketingu, které jsou ne-zbytné k pochopení daného tématu. Řeší se především weby, obsahové strategie a výkonnostní reklamy. Praktická část je tvořena výzkumem - dotazníkovým šetřením a jeho interpretací. V návaznosti na výzkum jsou tvořeny analýzy konkurence. Projektová část se věnuje návrhům na vylepšení komerčního blogu, na tvorbu obsahové strategie a výstavbu výkonnostní kampaně.
dc.format 95s. (94 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject Internet cs
dc.subject Komerční blog cs
dc.subject Obsahová strategie cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Výkon-nostní kampaně cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject Internet en
dc.subject Commercial blog en
dc.subject Content stratégy en
dc.subject Social sites en
dc.subject Performance campaigns en
dc.title Výkonnostní kampaně pro komerční blogy
dc.title.alternative The Performance Campaigns for commercial Blogs
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This thesis deals with commercial blogs and ways in which to increase their profitability. It is focused on gaining data and creating performance campaigns. The theoretical part defines Internet marketing terms which are essential for understanding the topic. It deals particularly with Web sites, content strategies and performance advertising. Practical part consists of research - a questionnaire survey and its interpretation. Competition analysis is then created based on this research. Project part is devoted to proposals of improvement for the commercial blog, the creation of content strategy and development of the performance campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44446
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
mejsnarová_2016_dp.pdf 9.431Mb PDF View/Open None
mejsnarová_2016_op.doc 159.5Kb Unknown View/Open None
mejsnarová_2016_vp.docx 122.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account