Tvorba značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba značky

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba značky
Author: Konečná, Žaneta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby značky v rámci marketingových komu-nikací. V teoretické části práce se autorka zabývá významem a funkcí značky a rozebírá zá-kladní východiska pro tvorbu značky. V praktické části poté charakterizuje vybranou firmu z hlediska prvků značky, cílové skupiny a komunikace konkurence. Pozornost je věnována kvalitativním rozhovorům s cílovou skupi-nou, kde autorka zjišťuje hlubší motivy a také současné vnímání značky. Zjištěné poznatky jsou validovány kvantitou. Cílem práce je vyvodit východiska pro brand strategii vycházející z primárních i sekundárních šetření a zpracovat projekt brand booku pro danou značku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39154
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44439


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
konečná_2016_dp.pdf 193.1Mb PDF View/Open None
konečná_2016_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
konečná_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account