Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Dvořáček, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39143
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou virálního marketingu a jeho možným využitím v rámci kampaní vysokých škol. V první, teoretické, části diplomové práce jsou představena nezbytná teoretická východiska virálního marketingu se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Praktická část práce se věnuje analýze a komparaci vybraných virálních videokampaní vysokých škol a dále je v této části představen marketingový výzkum zaměřený na úspěšnost klíčových faktorů jednotlivých vybraných virálních videokampaní vysokých škol. V poslední, projektové, části práce je s využitím získaných poznatků zpracován návrh fiktivní kampaně využívající virálních prvků.
dc.format 117 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject virální marketing cs
dc.subject virální video cs
dc.subject propagace vysoké školy cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject názorový vůdce cs
dc.subject buzz cs
dc.subject viral marketing en
dc.subject viral video en
dc.subject propagation of university en
dc.subject social media en
dc.subject social networks en
dc.subject opinion leader en
dc.subject buzz en
dc.title Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní
dc.title.alternative The Viral Marketing - the Analysis of Possibilities of Unctional Usage of Viral Campaigns
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of viral marketing and its potential utilization within the campaigns of universities. In the first, theoretical, part of the thesis an overview of the theoretical bases of viral marketing with a focus on actual trends in this area are introduced. The practical part of the thesis is devoted to the analysis and comparison of selected viral video campaigns of universities. Moreover the marketing research focused on success of key factors of each selected viral video campaigns is presented. In the last project part of the thesis the draft of the fictional campaign which incorporates viral tools is created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44428
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáček_2016_dp.pdf 4.898Mb PDF View/Open None
dvořáček_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
dvořáček_2016_vp.doc 159Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account