Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Slavík, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39124
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je zhodnocení metod pro testování webových stránek jako jednoho z významných nástrojů marketingového mixu. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje vlastnosti a princip jednotlivých testovacích metod a příklady vhodného použití. Na základě analýzy všech popsaných metod jsou následně vytipovány čtyři z nich, vhodné pro přípravu návrhu webových stránek a ověření funkčnosti navrhovaného řešení. První dvě metody jsou analytické a vycházejí ze sledování chování reálných uživatelů na stávajících webových stránkách. Jedná se o analýzu pomocí Google Analytics a Crazy Egg. Dalším použitým nástrojem testování je Card Sorting, sloužící k návrhu struktury webu a vytvoření hlavního menu a struktury katalogu. Na základě výsledků ze tří výše popsaných metod je sestaven grafický návrh nejdůležitějších stránek webové prezentace, který je následně testován při polo-strukturovaných rozhovorech s reálnými uživateli. Všechny použité metody dokázaly odhalit závažné skutečnosti, které jsou stěžejní pro správná strategická rozhodnutí při budování nové webové prezentace. |
|
dc.format |
69 s. (163 043 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
testování webových stránek
|
cs |
dc.subject |
Card Sorting
|
cs |
dc.subject |
webová analytika
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
testování wireframů
|
cs |
dc.subject |
Crazy Egg
|
cs |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
web testing
|
en |
dc.subject |
Card Sorting
|
en |
dc.subject |
web analysing
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
wireframes testing
|
en |
dc.subject |
Crazy Egg
|
en |
dc.title |
Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace |
|
dc.title.alternative |
Testing as a Marketing Tool for a Websites Quality Improovment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to valorise methods for testing web sites as one of the important tools of the marketing mix. Thesis includes theoretical part, which describes properties and principles of individual test methods and examples of use. Based on an analysis of all the described methods are stated four methods for the preparation of web design and verifica-tion of the proposed solution. The first two methods are based on analytical principes and monitoring the behavior of real users of the current version of the website. It is an analysis using Google Analytics tool and web tool named "Crazy Egg". Next tool being used is the Card Sorting Test, used for the design site structure, create, main menu design and structure of the catalog. Based on the results of the three previous methods is compiled graphic proposal of the five most important sites of web presentations which is tested in semi-structured interviews with real users. All used methods revealed serious facts that are cru-cial for making the right strategic decisions in the subsequent creation of the site. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44398
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account