Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Slavík, Libor
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39124
dc.description.abstract Cílem práce je zhodnocení metod pro testování webových stránek jako jednoho z významných nástrojů marketingového mixu. Práce obsahuje teoretickou část, která popisuje vlastnosti a princip jednotlivých testovacích metod a příklady vhodného použití. Na základě analýzy všech popsaných metod jsou následně vytipovány čtyři z nich, vhodné pro přípravu návrhu webových stránek a ověření funkčnosti navrhovaného řešení. První dvě metody jsou analytické a vycházejí ze sledování chování reálných uživatelů na stávajících webových stránkách. Jedná se o analýzu pomocí Google Analytics a Crazy Egg. Dalším použitým nástrojem testování je Card Sorting, sloužící k návrhu struktury webu a vytvoření hlavního menu a struktury katalogu. Na základě výsledků ze tří výše popsaných metod je sestaven grafický návrh nejdůležitějších stránek webové prezentace, který je následně testován při polo-strukturovaných rozhovorech s reálnými uživateli. Všechny použité metody dokázaly odhalit závažné skutečnosti, které jsou stěžejní pro správná strategická rozhodnutí při budování nové webové prezentace.
dc.format 69 s. (163 043 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject testování webových stránek cs
dc.subject Card Sorting cs
dc.subject webová analytika cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject testování wireframů cs
dc.subject Crazy Egg cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject web testing en
dc.subject Card Sorting en
dc.subject web analysing en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject wireframes testing en
dc.subject Crazy Egg en
dc.title Testování jako marketingový nástroj pro zvýšení kvality webové prezentace
dc.title.alternative Testing as a Marketing Tool for a Websites Quality Improovment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to valorise methods for testing web sites as one of the important tools of the marketing mix. Thesis includes theoretical part, which describes properties and principles of individual test methods and examples of use. Based on an analysis of all the described methods are stated four methods for the preparation of web design and verifica-tion of the proposed solution. The first two methods are based on analytical principes and monitoring the behavior of real users of the current version of the website. It is an analysis using Google Analytics tool and web tool named "Crazy Egg". Next tool being used is the Card Sorting Test, used for the design site structure, create, main menu design and structure of the catalog. Based on the results of the three previous methods is compiled graphic proposal of the five most important sites of web presentations which is tested in semi-structured interviews with real users. All used methods revealed serious facts that are cru-cial for making the right strategic decisions in the subsequent creation of the site.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44398
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
slavík_2016_dp.pdf 5.079Mb PDF View/Open None
slavík_2016_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
slavík_2016_vp.docx 121.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account