Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Hritzová, Renata
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:08Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39102
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků.
dc.format 91 s. (110 705 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject značka cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject shopper marketing cs
dc.subject in-store cs
dc.subject POS materiály cs
dc.subject pivo cs
dc.subject Pilsner Urquell cs
dc.subject hokej cs
dc.subject sales promotion en
dc.subject brand en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject shopper marketing en
dc.subject in-store en
dc.subject POS materials en
dc.subject beer en
dc.subject Pilsner Urquell en
dc.subject ice-hockey en
dc.title Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
dc.title.alternative The Pilsner Urquell Brand and its Instore Communication of Hockey Promo
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on Pilsner Urquell's sales promotion campaign for the ice hockey World Championship. The theoretical part of the thesis gathers, classifies and sorts the knowledge regarding the sales promotion and its role within communication mix, instore communication and within on-ground display techniques which affect the consumer behavior. The research part of the thesis describes the promotion of ice hockey on modern and traditional market and summarizes the results of a survey carried out via online questionnaires.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44372
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
hritzová_2016_dp.pdf 60.09Mb PDF View/Open None
hritzová_2016_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
hritzová_2016_vp.doc 505.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account