Využití AdBlocku u mladé generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití AdBlocku u mladé generace

Show full item record

No preview available
Title: Využití AdBlocku u mladé generace
Author: Studený, Karel
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá využitím AdBlocku mezi mladou generací. Práce má za úkol zjistit, co mladé lidi nutí reklamu blokovat, jak se k této problematice staví a zdali existuje typ reklamy, který by byl mladou generací vnímán pozitivně. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována potřebná ter-minologie týkající se reklamy, online reklamy a vnímání reklamy spotřebitelem. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu, který byl veden dvěma metodami kvalitativní a kvanti-tativní. Na základě těchto výsledků potom stanovuje závěry a předkládá doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39087
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 44357


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
studený_2016_dp.pdf 2.654Mb PDF View/Open None
studený_2016_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
studený_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account