Komunikační strategie Drážní inspekce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Drážní inspekce

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie Drážní inspekce
Author: Neusar, Zdeněk
Advisor: Daňová, Dana
Abstract: Drážní inspekce je státní instituce, která garantuje bezpečné provozování dráhy a drážní dopravy. Jejím dlouhodobým cílem je zlepšování stavu v oblasti mimořádných událostí na všech drahách v České republice. To se jí podaří nejen důsledným dohlížením nad objektivním šetřením nehod, ale také účinnou osvětovou činností. Cílem této diplomové práce je stanovit komunikační strategii Drážní inspekce takovým způsobem, aby instituce dokázala efektivně plnit své poslání. V teoretické části, která je postavená na literárních pramenech z oblasti marketingové komunikace, jsou popsána pravidla fungování instituce, definována východiska a pracovní hypotézy pro analýzu interní a externí komunikace. V části praktické je platnost stanovených hypotéz ověřována, a to situační analýzou SWOT, obsahovou analýzou mediálních výstupů, průzkumem image Drážní inspekce a její externí komunikace mezi nejdůležitějšími cílovými skupinami a analýzou interní komunikace mezi zaměstnanci. Na základě výsledků těchto analýz je v projektové části navržena optimální podoba komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/387
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 2781


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
neusar_2006_dp.pdfBlocked 1.984Mb PDF
neusar_2006_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
neusar_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account