Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Mezihorák, Matěj
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:17Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:17Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38332
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve vybrané firmě a následná komparace se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány poznatky o péči o zákazníky a řízení vztahů s nimi. V praktické části je popsána vybraná firma a její péče o zákazníky. Dále řízení vztahů se zákazníky podle Systému řízení Baťa do roku 1945. V závěru vyhodnocen dotazník a jsou doporučeny služby a chování k zákazníkům ve vybrané firmě.
dc.format 65 s. (75 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject prodej cs
dc.subject služby cs
dc.subject zákaznická spokojenost cs
dc.subject customer relationship management en
dc.subject customer care en
dc.subject sales en
dc.subject services en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Concept of Service Principles within the Bata Management System and Use of These Principles in Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkorová, Monika
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor's thesis is to analyses customer care in selected company and comparing to the system of customer care in the company Baťa, a.s before 1945. The bachelor thesis is divided in two parts. The theoretical part describes knowledge of customer care and customer relationship management. In the practical part describes selected company and its customer care. Then customer relationship management accord-ing to Service principles within the Bata Management until 1945. Conclusion is evaluation of questionnaire and recommendations of services and customer relationship management in selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43424
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
mezihorák_2016_dp.pdf 2.411Mb PDF View/Open None
mezihorák_2016_op.pdf 589.2Kb PDF View/Open None
mezihorák_2016_vp.pdf 584.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account