Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Křenek, David
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:14Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:14Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38282
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá vliv optimalizace internetového marketingu skrze metody optimalizace pro vyhledávače a propagace pomocí PPC reklamy u konkrétní firmy. Práce se v teoretické části zaměřuje na rozbor tématu a popis hlavní problematiky, ve které je čtenář seznámen se základními pojmy a využívanými postupy. Praktická část dále tyto poznatky aplikuje do praxe na konkrétní projekt. Uvedeny jsou postupy, které autor použil a zdokumentovány výsledky, kterých bylo dosaženo. V závěru práce jsou rovněž navržena doporučení pro udržení dosažených výsledků a pro budoucí možné vylepšení.
dc.format 65 s. (98 623 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SEO cs
dc.subject PPC cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vyhledávače cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject internet cs
dc.subject SEO en
dc.subject PPC en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject search engine en
dc.subject optimization en
dc.subject promotion en
dc.subject internet en
dc.title Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
dc.title.alternative Optimization of Internet Marketing Promotion by PPC Advertising and SEO in Company Evisnet.cz
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis explores the influence of internet marketing optimization through methods of search engine optimization and promotion through PPC advertising on real company. The theoretical part is focused on analysis of the topic and description of the main issues in which the reader is familiar with the basic concepts and used procedures. The practical part applies this knowledge into practice on a specific project. Included are procedures that the author used and documented the achieved results. In conclusion, there are also recommendations for maintaining the achieved results and for possible future improvements.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43362
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
křenek_2016_dp.pdf 3.245Mb PDF View/Open None
křenek_2016_op.docx 26.78Kb Unknown View/Open None
křenek_2016_vp.docx 26.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account