Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Jirků, Žaneta
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:12Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:12Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38239
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Cílem práce je vyhodnotit současnou situaci a na základě toho doporučit či navrhnout potřebná opatření. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingového mixu a jeho prvků. V praktické části je nejprve představena společnost A. W. spol. s r. o., na kterou jsou aplikovány teoretické poznatky marketingového mixu, které jsou uvedeny v části teoretické. Součástí práce jsou i analýzy, které byly provedeny - SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, PEST analýza a také dotazníkové šetření. V závěru práce jsou prostřednictvím uvedených analýz navrhnuty jednotlivé návrhy a doporučení na zdokonalení marketingového mixu společnosti.
dc.format 77 s. (120391 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Olomoucké tvarůžky cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject distribution en
dc.subject communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Olomoucké tvarůžky en
dc.title Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Mix of the Producer of Traditional Olomouc Cheese
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlíčková, Lenka
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis is focused on different aspects of marketing mix of Olomoucké tvarůžky producer. The aim of this thesis is to evaluate current situation and recommend or propose necessary actions. The thesis is composed of two parts theoretical and practical. The theoretical part is analysed according to special literature that contains theoretical information and knowledge about marketing mix and its elements. First part introduces the company A. W., s r.o., on which the theoretical knowledge about marketing mix is applied. Next part of the thesis contains different analyses: SWOT, Porter's 5 forces analysis, PEST analysis and analysis in form of questionnaire construction. The conclusion of the thesis provides particular suggestions and recommendations, which should improve the marketing mix of the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43308
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
jirků_2016_dp.pdf 2.672Mb PDF View/Open None
jirků_2016_op.pdf 285.0Kb PDF View/Open None
jirků_2016_vp.docx 22.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account