Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Korcová, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:11Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:11Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38231
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zvýšit povědomí podnikové prodejny a degustačního baru R. Jelínek v Brně. Práce je rozdělena do dvou částí na praktickou a teoretickou. První část je zaměřena na teoretický rozbor retail marketingu, a dále převážně na nástroje komunikačního mixu. Druhá část obsahuje analýzu stavu prodejny za pomoci dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a celkové situace firmy jsou sestaveny návrhy a doporučení ke zvýšení povědomí.
dc.format 72
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Retail marketing cs
dc.subject podniková prodejna cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Rudolf Jelínek cs
dc.subject analýza povědomí cs
dc.subject Retail marketing en
dc.subject retail store en
dc.subject communication mix en
dc.subject Rudolf Jelinek en
dc.subject awareness analysis en
dc.title Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně
dc.title.alternative An awareness analysis of the factory shop RUDOLF JELINEK Plc. in Brno
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dozbaba, Jan
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to raise an awareness of a retail store and tasting Bar R. Jelinek in Brno. The thesis is devided into theoretical and practical part. The fist part fo-cuses on the theoretical analysis of retail marketing, mainly on tools of communication mix. The second part contains analysis of retail store obtained through the questionnaire servey and SWOT analysis. Based on the results of the survey and the overal situation of the company are prepared by propasals and recommendations to raise the awareness.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43272
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
korcová_2016_dp.pdf 2.453Mb PDF View/Open None
korcová_2016_op.pdf 545.6Kb PDF View/Open None
korcová_2016_vp.docx 20.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account