Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hrubčová, Jana
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37917
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Nedílnou součástí diplomové práce bylo použití marketingových analýz, které zkoumají soukromou zdravotnickou organizaci z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a jsou shrnuty v analýze SWOT. Projekt byl sestaven na základě jak provedených analýz, tak i marketingového výzkumu ve zdravotnictví. Marketingový výzkum se zaměřoval na dvě skupiny respondentů, potenciálních klientů a potenciálních dárců a jak již bylo výše zmíněno u moderního marketingu, tím, že navážeme nejprve vztah s klienty a posléze navrhneme odpovídající služby a produkty, můžeme dosáhnout vysokého standardu uspokojení potřeb v návaznosti na přání klienta. Provedeným výzkumem byly zjištěny informace potřebné k navržení projektu pro získání nových klientů a dárců. Výsledky této práce umožňují zavedení nových služeb navazujících na hlavní cíl práce a rozšíření povědomí o soukromé zdravotnické organizaci.
dc.format 106, 40 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klienti cs
dc.subject dárci cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject soukromá zdravotnická organizace cs
dc.subject clients en
dc.subject donors en
dc.subject marketing en
dc.subject healthcare en
dc.subject private healthcare organization en
dc.title Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku
dc.title.alternative The Project of Acquiring New Clients and Donors for a Private Clinic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated The main aim of this dissertation is a project to acquire new clients and donors for a private clinic. Integral parts of this dissertation were marketing analyses researching a private health care organization from the perspective of macro-environment, amid-environment and microenvironment. All perspectives are summarized using the SWOT analysis. The project was compiled based on undertaken analyses as well as on marketing research within health care. Marketing research was aimed on to two groups of responders. Those were potential clients and potential donors. As mentioned above with modern marketing we achieve a high standard of meeting all clients needs by creating a good relationship with them and proposing services and products needed. The research secured information necessary to design the project to attract new clients and donors.Outcomes of this dissertation enable bringing new services in to the praxis, which are linked to the main aim of the care provider. A broader awareness about the private health care organization is achieved also.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42714
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
hrubčová_2016_dp.pdf 5.344Mb PDF View/Open None
hrubčová_2016_op.docx 29.79Kb Unknown View/Open None
hrubčová_2016_vp.docx 24.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account