Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945

Show simple item record

dc.contributor.advisor Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Staněk, Lukáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37828
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zacílena na vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na řešení potíží trávícího traktu. Teoretická část je se zabývá marketingem, marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví a procesem plánování samotné marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na popis zdravotnického zařízení a analýzu současného stavu marketingové komunikace. Následně jsou popsány principy marketingové komunikace využívané firmou Baťa a.s. do roku 1945. Poslední částí je marketingový projekt zdravotnického zařízení, vytvořený na základě informací získaných z analýzy a inspirace z firmy Baťa a.s., který je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 88
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject zdravotnické zařízení cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject gastroenterologie cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject medical services en
dc.subject health care en
dc.subject gastroenterology en
dc.title Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
dc.title.alternative The Marketing Communication Project of Health Organisation with Use of Health Care Promotion Principles in Bata a.s. Company up to 1945
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on creating marketing communication project of a medical service oriented on solving digestion problems. The theoretical part focuses on marketing, marketing communication, specifics of health care marketing communications and the process of planning a marketing communication campaign. The pragmatic part of this thesis briefly describes this medical service company and analyses the current use of marketing communication mix. After that principles of marketing communication used in Bata a.s. company until 1945 are described. The last part of thesis is dedicated to creation of marketing communication project based on information acquired from the analysis and inspiration from Bata a.s. company. The project is put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42591
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
staněk_2016_dp.pdf 2.664Mb PDF View/Open None
staněk_2016_op.docx 26.99Kb Unknown View/Open None
staněk_2016_vp.docx 31.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account