Návrh na zlepšení stávající marketingové komunikace v Café XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení stávající marketingové komunikace v Café XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Večerková, Martina
dc.contributor.author Brablíková, Dominika
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:36:23Z
dc.date.available 2016-11-20T23:36:23Z
dc.date.issued 2016-06-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37253
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu na zlepšení stávající marketingové komunikace Café XY. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro dosažení jednotlivých cílů je popsán v teoretické části nejen marketing, ale také marketingový mix, marketingová komunikace, segmentace zákazníků a SWOT analýza. Praktická část obsahuje teorii aplikovanou na konkrétní firmu, tedy Café XY. V poslední části práce jsou navržena řešení, která mohou být pro firmu v budoucnu prospěšná.
dc.format 73 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject produkt cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Café XY cs
dc.subject firma cs
dc.subject Marketing en
dc.subject product en
dc.subject customer en
dc.subject Café XY en
dc.subject company en
dc.title Návrh na zlepšení stávající marketingové komunikace v Café XY
dc.title.alternative Improvement Proposal for Current Marketing Communication in Café XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-09-12
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is to propose improvement of current marketing communication in Café XY. Bachelor thesis is devided into theoretical and practical part. To achieve individual goals are described in theoretical part disciplines such as marketing, marketing mix, marketing communication, segmentation and SWOT analysis. Practical part includes theory applied to a specific company, Café XY. In the last part of thesis are proposed solutions which can be beneficial for company in the future.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44692
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
brablíková_2016_dp.pdf 1.712Mb PDF View/Open None
brablíková_2016_op.pdf 768.8Kb PDF View/Open None
brablíková_2016_vp.pdf 671.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account