Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.author |
Šimčík, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:53Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36669
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současné situace na trhu nábytku se zaměřením na firmu Kovonax s. r. o. a vytvoření návrhu marketingové strategie a praktických doporučení pro posílení pozice firmy. První kapitola je věnována teoretickým východiskům marketingu a problematiky marketingové strategie, základním pojmům a použitým metodám. V dalších kapitolách je teoretický základ aplikován na analyzovanou firmu. Nejprve je představena firma Kovonex spol. s r. o., její vývoj od založení až po současnost. Dále nastiňuji vnitřní situaci firmy, její poslání a cíle. Po poznání a analýze jednotlivých aspektů mikroprostředí i makroprostředí, analýze odvětví i stávajícího marketingového mixu firmy ve třetí kapitole, jsem sestavil SWOT analýzu pro celkové hodnocení firmy. Na základě těchto poznatků jsem se pokusil o navržení marketingové strategie firmy. Poslední kapitola obsahuje závěry mé bakalářské práce. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.format.extent |
651559 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Cíl
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
Target
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing strategy of firm KOVONAX Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my baccalary work is evaluation of present position on furniture market with view to firm Kovonax and creating a proposal of marketing strategy and practical referencies for company consolidation. First chapter is talking about teoretical management resources and marketing strategy problematic, basic concepts and used methods. Next chapter talk about theoretical basic applied to analyzed company. First of all the company Kovonax is introduced, its development since establishment up to the present. Further on I talk about inner company situation, its mission and goals. In a third part, after understanding and analyze each aspects of a mikro and makro environment, branch analyze and branch analyze and also present company marketing mix, I have created SWOT analyze for company overall assessment. Upon these knowledges I have tried to design marketing strategy of this company. Last chapter contains findings of my baccalary work. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2045
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-05-03 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account