Analýza systému řízení jakosti a ISO normy firmy Westland spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza systému řízení jakosti a ISO normy firmy Westland spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.author Pujin, Nenad
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:53Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36665
dc.description.abstract Cílem této práce je zanalyzovat už stávající systém řízení jakosti firmy Westland spol. s r.o., a navrhnout nejlepší možná řešení pro zlepšení tohoto systému. Práce popisuje a charakterizuje systém jakosti a parametry jakosti, kontrolu jakosti a také jejích dokumentací a školení pracovníků. V práci je zhodnocena analýza vnitřní zmetkovitosti, náklady na reklamace, analýza chyb a na kolik se firmě podařilo splnit stanovené cíle v jakosti za rok 2004 a za leden a únor 2005.
dc.format 64
dc.format.extent 215142
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject systém řízení jakosti cs
dc.subject ISO normy cs
dc.subject certifikacé cs
dc.subject proces výroby cs
dc.subject audit cs
dc.subject politika a cíle jakosti cs
dc.subject vnitřní zmetkovitost cs
dc.subject náklady na reklamace cs
dc.subject analýza chyb cs
dc.subject system quality management en
dc.subject ISO standard en
dc.subject certifikation en
dc.subject production process en
dc.subject audit en
dc.subject policy and quality goals en
dc.subject internal inferiority en
dc.subject complain costs en
dc.subject error analysis en
dc.title Analýza systému řízení jakosti a ISO normy firmy Westland spol. s r.o
dc.title.alternative Analysis of management quality system and ISO standard in firm Westland Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyse current Quality System of Westland Ltd. in order to imrove it. Presented work also involves description and charakteristics of the Quality system, parameters of quality, quality control and also documentation of training of employees. Inferiority of products analysis, complain costs and error analysis were evaluated. Finally, it was followed successfulness of the firm in the fulfilling of the set goals for the year 2004 and January-February 2005.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2041
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account