Internetový prodej ve firmě Datec Technologies Ltd,návrh na jeho zlepšení
Show simple item record
dc.contributor.author |
Lekovski, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:52Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:52Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36661
|
|
dc.description.abstract |
ANOTACE Cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu na otevření internetového obchodu a zlepšení internetového prodeje ve společnosti Datec Technologies Ltd. Následný návrh a doporučení by společnost mohla aplikovat v praxi. Tato bakalářská práce se skládá z několika částí. Po úvodu následuje teoretická část obsahující teoretické poznatky čerpané z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu. Analytická část zahrnuje charakteristiku společnosti Datec Technologies Ltd. Dále obsahuje popis dosavadního internetového prodeje, jeho analýzu. Výsledkem je navržení řešení a opatření vedoucí ke kvalitním marketingovým rozhodnutím v internetovém maloobchodním prodeji. V závěru je uvedeno shrnutí bakalářské práce i s návrhy a opatřeními, které by společnost mohla použít v praxi. |
|
dc.format.extent |
309647 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingova rozhodnuti
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
internetovy prodej
|
cs |
dc.subject |
internetovy obchod
|
cs |
dc.subject |
elektronika
|
cs |
dc.subject |
Marketing solutions
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
Internet sale
|
en |
dc.subject |
Internet shop
|
en |
dc.subject |
Electronics
|
en |
dc.title |
Internetový prodej ve firmě Datec Technologies Ltd,návrh na jeho zlepšení |
|
dc.title.alternative |
Internet sale in Datec Technologies Ltd, proposal for its improvement |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
SYNOPSIS This bachelor thesis proposes to the company where I did my Placement to establish Internet shop on its web site. Successive proposal and recommendation could Datec Technologies Ltd apply in practice. It consists of four parts. After Introduction there is theoretic – methodological part that involves theoretical information drawn from professional literature and relates to the theme, Analytical part covers characteristics of Datec Technologies Ltd company, describes present Internet sale, its analysis. End result is the proposal of quality marketing solutions in retail Internet sale. In Conclusion there is a summary of the thesis. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2037
|
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account