Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování

Show simple item record

dc.contributor.author Albrechtová, Marcela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:52Z
dc.date.issued 2005-02-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36660
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje konkurenci obuvnického průmyslu v České republice. Nezaměřuje se pouze na identifikaci konkrétní konkurence, její cíle, strategie, odhad pravděpodobné reakce, ale také na to, jak tuto analýzu provádět tak, aby to podniku pomohlo v boji o výhodné postavení na trhu.
dc.format 57
dc.format.extent 730574
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject výrobce cs
dc.subject obuv cs
dc.subject firma cs
dc.subject trh cs
dc.subject Competition en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject client en
dc.subject producer en
dc.subject footwear en
dc.subject company en
dc.subject market en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování
dc.title.alternative The analysis of the competition as a part of marketing strategic planning
dc.type bakalářská práce cs
dc.date.accepted 2005-05-30
dc.description.abstract-translated The Baccalarwork analysis the competetion shoemaking in Czech Republic. The work don't specialize only in identifikation concrete competetion, aims, strategy, appraisal feasible reaction and too it is as the analysis conduct so as to in company assist with the fight in favourable place in market.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2036
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account