Analýza maloobchodního mixu firmy Kyjovjanka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza maloobchodního mixu firmy Kyjovjanka |
Author: |
Kropáčová, Jana
|
Advisor: |
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o maloobchodním mixu firmy Kyjovjanka, jako významné součásti marketingového pojetí firmy. O maloobchodním mixu v podniku, jehož hlavním předmětem podnikání je maloobchodní prodej vína. Hlavním cílem práce je tento mix důkladně analyzovat a navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti prodeje. Práce byla rozdělena na teoretickou a analytickou část, kde jsem se snažila uplatnit své poznatky ze studia i praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36658
|
Date:
|
2005-02-08 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
2034
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account