Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skýba, Pavel
dc.contributor.author Skýbová, Pavlína
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:44Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:44Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36584
dc.description.abstract Marketingový plán, který je vytvořen pro společnost DEEP SKATE s.r.o., popisuje podnikatelské aktivity společnosti, která chce uspět na trhu se sportovní módou pro skateboarding, snowboarding a bmx. Práce popisuje různá úskalí a příležitosti tohoto trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první část obsahuje rešerši literárních pramenů, druhá část popisuje historii společnosti a její podnikatelské aktivity. Třetí část se analyzuje prostředí, ve kterém společnost podniká a definuje její silné a slabé stránky. V poslední části jsou stanoveny cíle společnosti a určeny strategie, jak cílů dosáhnout. Dále jsou zde stanoveny programové aktivity s časovým plánem jejich počátku a konce. Dále jsou v této části popsány systémy kontroly.
dc.format 86 s.
dc.format.extent 425603
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject DEEP SKATE cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingový cs
dc.subject Plán cs
dc.subject Projekt cs
dc.subject Společnost cs
dc.subject DEEP SKATE en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing en
dc.subject Plan en
dc.subject Project en
dc.subject Company en
dc.title Projekt marketingového plánu společnosti DEEP SKATE s.r.o.
dc.title.alternative Project of marketing plan for DEEP SKATE s.r.o. company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Glogar, Alois
dc.date.accepted 2005-06-10
dc.description.abstract-translated Marketing plan for DEEP SKATE s.r.o. describe the business activities of this company which pursuit of prosperity on the specific market of sport fashion for skateboarding, snowboarding and bmx. There are described the various problems and opportunities on this market. Diploma work is divided into the four parts. In the first parts there is a summary of literature sources. The second part describe the history of the company and its business activities. The third part analyse surrounding of business and give a definition of its strong and weaknesses. In the last part there are set the targets of the company and definite the strategies how to approach the targets. There are set the programs activities with the timelines of its starting and finishing. And following there are described the systems of controlling.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1899
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account