Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matošková, Jana
dc.contributor.author Císařová, Jana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:21Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:21Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36400
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků, která se stává důležitým faktorem úspěchu firem. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn význam spokojenosti zákazníka a jeho úloha v dnešní době. V praktické části práce jsou popsány výsledky marketingového výzkumu, který byl proveden na přelomu let 2004/2005 a zjišťoval spokojenost zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s. Součástí práce jsou doporučení, která by mohla pomoci při řešení existujících problémů společnosti.
dc.format 61 s.
dc.format.extent 408065
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject spokojenost cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject satisfaction en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků s přerovskými prodejnami firmy EMOS trading a.s.
dc.title.alternative Analysis of customer's satisfaction with the shops of the company EMOS trading a.s. in Přerov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vitková, Romana
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with issue of customers' satisfaction, that becomes an important factor of company's success. In the theoretical part of this work there are theoretical outlets that point out at the importance of customers' satisfaction and its function at this time. The practical part of the work describes results of a marketing research, that was made on the break of 2004/2005 years. The research found out the customers' satisfaction with the shops of the company EMOS trading a.s. in Přerov. A part of work are recommendations, that could help to resolve existing problems of the company.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1687
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account